Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 31 martie 2010

Băi dragă Cătălin Botezatu....

...am înteles că se poartă moda (uite, vorbesc de modă într-un post cu Botezatu, ha ha) să bagi neşte scrisori dăşchise pe la presă sau aşa ceva... Io bag (şi scot, dacă vrea muşchii miei) o scrisoare aci, la presa mea, care zice cam aşa:
băi Botezatule sau Bote sau cum ţi-o zice ţie lumea, te rog io frumos, dân tot sufletu meu, fă-i ce oi face cu Bianca, da' să n-o mai vaz că plânge şi să n-o mai văz, în general, că fac, nene, plângere la OPC, la DNA, la CEDO, la ONU, unde s-o putea...La început ai apărut cu ea de nu ştiu unde,  te-ai porcăit cu Capatos. P'ormă ziceai ca veaţa ta e veaţa ta, plângeai pe la Mărută că nu mai poţi cu paparazzi aştia de nu te lasă...probabil plângeai de nervi că le-ai dat bani prea mulţi şi pozele din Cancan au ieşit cam proaste, nu te avantajau... Ai fost la mă-sa lu Bianca, ai jurat că e dragoste eternă, te-ai certat că vrea şi ea să fie iepuraş, ai iertat-o, ai pupat-o... Mă rog, mai că n-am aflat şi de câte ori trageţi voi apa la veceu...
Da' bă nene, ca acuma nu se mai poate...să-i văz dimineaţă, prânz şi seară starea de sănătate, botu' umflat şi ochii plânşi, deja nu mai rezist...Bre, trăiţi-ar viaţa ta, ia-o, fă-i ce io-i face, că tu ai scos-o, tu s-o ascunzi...Că altfel, dacă nu te potoleşti, vorbesc cu domnu' Diaconescu şi-i spun că soţu' la doamna Elodia, domnu' Cioacă, când a făcut el pipi la Rucăr-Bran, purta chioţi Botezatu...şi atunci te văd io nene că de la dansezi pentru nu ştiu cine ajungi la dansezi pe vine...
Atâta am zis, aştept rezolvarea şi vezi că n-am mulţi nervi, că e ţigărili scumpe, tată... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Respectuos vă rog, postaţi în limitele bunei cuviinţe, bunului simţ şi a bunelor maniere. În caz contrar se impun măsuri punitive cum ar fi: VĂ IA MAMA DRACULUI DACĂ NU SUNTEŢI CIVILIZAŢI!!!