Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 31 martie 2010

Pe mine m-a..



http://www.mircea-badea.ro/blog/da-teo-candideaza/

...pe mine m-a uimit un pic vestea..pe urmă mi-am revenit. Aceleaşi scuze le-aş găsi şi eu, dacă mi-ar fi "foame de bani, băieţi, foame de bani.." Acum freamăt de plăcere la gândul că distinsa doamnă Teo Trandafir este în aceeşi oala PD-L-istă cu doamna Adriana Bahmuţeanu. Daaaaaaaaa, superb, superb, vorba domnului Badea. Care, ca un domn ce este, nu se dezminte şi cu ultimele puteri îşi apără prietena. Jos pălăria, domnule Badea, vorbind serios, pentru reacţia de pe blog, dar ceva mă face să cred că ţi-a fost tare greu la imagine cu treaba asta...
PS. Probabil că se pregătesc doamnele Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Respectuos vă rog, postaţi în limitele bunei cuviinţe, bunului simţ şi a bunelor maniere. În caz contrar se impun măsuri punitive cum ar fi: VĂ IA MAMA DRACULUI DACĂ NU SUNTEŢI CIVILIZAŢI!!!