Faceți căutări pe acest blog

marți, 30 martie 2010

Helău - un fel de introducere

Bună ziua lumii întregi...



Există pe http://makavelis.com/ un post unde se explică punctual de ce tre să-şi facă omu' blog... N-am avut răbdare să aprofundez, probabil mă regăsesc în vreo câteva motive...

M-am ocupat ceva vreme cu scrisul la gazete, cu trasul la jug prin televiziuni, cu făcut şi spus ce vor alţii, nu ce-aş fi vrut eu... Şi pen'că omul e de la natură dotat cu organul gândirii (da, ştiu, mulţi l-au piedut pe drum sau li s-a atrofiat) şi cu organu' zicerii, m-am hotărât, într-o seară frumoasă de primăvară să găsesc un loc unde să zic şi să fac numai ce vreau io. Adicatelea aici.
Pe cale de consecinţă, ca la emisiunile cu dedicaţii, băgăm de toate. Decât vă rog pe toţi frustraţii, obsedaţii şi alţii mai plictisiţi de viaţă ca mine, să încerce la ghişeul următor... Adică pe bloguri semnate Guţă, Minune şi Salam. Nesimţire si porcăieli nu ţinem.

Spor si lumină tuturor!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Respectuos vă rog, postaţi în limitele bunei cuviinţe, bunului simţ şi a bunelor maniere. În caz contrar se impun măsuri punitive cum ar fi: VĂ IA MAMA DRACULUI DACĂ NU SUNTEŢI CIVILIZAŢI!!!