Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 aprilie 2010

Eu n-o să bat niciodată covoare...

...pentru că mă doare...-n cur de ele! În plus, dacă e să se bage iar pedeapsa cu moartea, primii pe listă îi trec io din oficiu p-ăia care, dis de dimineaţă, ies cu preşu' pe bătător, aşa, să-i vază cartieru cum sunt ei curăţei şi gospodari! Io cred că masculu' gibonu', care iese, la maiou gol- da' cu şapcă pe dovleac, să scoata jegu' dân carpeta de la soacră-sa, are o politică perfidă de avertizare a cartierului şi fameliei: bă, vezi muşchiu' care e pă mine? Dacă mai pui gioarsa ta pă locu MEU dă parcare, te pupă mă-ta rece! Fă, daca-ţi frig una peste mecla aia a ta dă gulie, nu mai arzi mâncare în viaţa ta şi copiilor tăi! Şi dă-i nenică la preş pă cocoşă, să iasă şi neamu culorii din el! A terminat melteanu' cu covoru' şi-a dat deşteptare la tot blocu? Da. E, acuma, vine beşniţa de nevastă-sa, să perie frumuşeaţă dă persan...Io n-am deprins tehnica periajului, da aia, când două drepte pă covor, drujba pădurarului cre' că plânge-n pumni dă nervi... Una peste alta, lor le iese casa pahar de la curăţenia generala dă Paşti, şi să uită a sictir la sărăcimea din blocu' ăsta dă împuţiti, care n-am văzut-o odată p-aia de la trei să baţă şi ea un covor, să scuture o cârpă...
Făi imbecilo, te anunţ io pe calea asta, că, pe lângă faptu ca aia de la trei e Miss Univers, Zâna Zorilor şi Crăiasa Norilor pă lângă tine, ea duce covorul la spalatorie, cârpe n-are şi nu-şi mănâncă de sub unghii şi spală geamurile cu lavete d'alea scumpe, nu ca tine, cu pliante recuperate dân cutia poştală...
Şi da, te mai anunţ, gherţofina dracului, că face gratar, da ei la ţară, că nu tre să împută tot blocu' cu slănina ta arsă ...  Mă ierţi, slănina porcului. Că dacă-ar fi slănina ta pă grătar, jur că aş bate covoare dă două ori pe săptămână, toată viaţa. Ce zici, mă sacrific?
Hai pa!

4 comentarii:

  1. Cand nu ai bani de sala si iti doresti din tot sufletul sa te vada toti vecini... solutia e simpla - bati covoare. Daca e posibil, ar trebui sa porti si cele mai bune haine. Ca sa vada lumea care e valoarea ta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Geniu' rau
    Da...corect. Majoritatatea sunt moldoveni, ies in treling sau maiou...ca astea sunt de gala la ei:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am in spatele blocului alta sleahta de nespalati care si-au facut din gradina blocului un petec strict al lor. Dupa ce mananca vitele, imprastie prin curte, pe o suprafata destul de maricica..toate firmiturile ramase..ca dehh..se ingrijesc si de soarta pasarilor. Ce-l putin, de la ultima imprastiere, unde m-a izbit un miros crancen de usturoi nici macar la True Blood nu m-am putut uita..pur si simplu refuza sa se playeze

    RăspundețiȘtergere

Respectuos vă rog, postaţi în limitele bunei cuviinţe, bunului simţ şi a bunelor maniere. În caz contrar se impun măsuri punitive cum ar fi: VĂ IA MAMA DRACULUI DACĂ NU SUNTEŢI CIVILIZAŢI!!!