Faceți căutări pe acest blog

luni, 12 aprilie 2010

Despre potol, prostie şi detoxifiere...

Deci am pascut fericiţi...  Acuma e pe val, sau în trend, cum se zice când te împiedici foarte tare în limba română, să-i tragem o campanie de extragere din organism a ceea ce tomna ne-am chinuit să îndesăm. Duduile, care au drept ocupaţiuni mentale scrisul la gazete (sau facutul emisiunilor la teveu) şi prostia, ne trag de urechi, în aere savante, cu privire la câte ouă am ciocnit în perioada recentă, cât din felia de cozonac s-a pus pe buci, abdomen şi coate, cum îşi revine ficatul din upercuutul cu drob şi de câte reprize de sex tare şi apăsat ai nevoie ca să scapi de surplusul de la friptura de miel. 
Breeee fetelor, aloo...me doare-n...c..oada melului de sfaturile graţioase, pe care vă rog respectuos să vi le bagaţi acolo unde mai intră. În primu' rând, ca să i se facă unuia rău de la oo fierte, trebuia să mănânce dimineaţă, prânz şi seară decât 30 din ouălelele alea şi-atât.
Doi: drobu dă mel, dacă e facut ca la carte -adică la tine acasă, n-are cum să facă rău pe simplu motiv că e confecţionat din organe care au aport caloric scăzut (na, că m-am facut savant)- rezultă lula grăsimi, plus că nu faci cantitate mare, că te costă de rupe... Dacă e de la magazin, lula carne, cel mult chimicale, plus două trei bube pe faţă- da' nu-ţi vine foarte rău, ca să te răsteşti la bocanci...
Cozonacu'... pana mea, după ce-ai mâncat ierburi şi cocleli tot Postu, nu mai pui problema că molfăi un dulce...
Nu suntem o naţie nici de graşi, nici de slabi, ci una de prost hraniţi. Cu prost crescuţii e clară treaba. Când o legumă în piaţă - chit că plină de chimicale şi aia- costă cât felu' unu la un restaurant de fiţe şi carnea de porc e în topul vânzărilor pentru că e ieftină - mi se pare nesimţire să vii la televizor să-mi spui că trebuie să mâncăm sănătos, eco, bio şi mai stiu eu ce căcat. Dacă aţi arunca o privire pe câmpii ce-i snopiţi voi cu graţie, veţi constata ca marea masă a sărăcimii care se uită in gura voastră la televizor nu-şi poate îndeplini nici măcar jumate din obiectivul pe care-l trâmbiţaţi voi. Adică abia are bani să mănânce. Atât. De sănătos nici nu poate fi vorba.
Hai poftă bună! 

3 comentarii:

  1. foarte urat ce zici tu aici. adica nu asculti dupa domnite?
    anul trecut ne sfatuiau sa schimbam porcul, care e nesanatos, cu mult mai prietenosul homar

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Sunt o persoana foarte-foarte rea! Si am convingerea ca anu' asta o sa ne frece ridichea cu scarbosenia aia de sushi, nush' ce alge de mare si pipi de pisica. Ca deja cu caca de pisica ne-am lamurit, a venit la Romanica sub forma de cafea!

    RăspundețiȘtergere
  3. nui pisica ci o maimutza, mai mult.
    si aia e de cand lumea si cacatza si cafelutza

    plm.

    RăspundețiȘtergere

Respectuos vă rog, postaţi în limitele bunei cuviinţe, bunului simţ şi a bunelor maniere. În caz contrar se impun măsuri punitive cum ar fi: VĂ IA MAMA DRACULUI DACĂ NU SUNTEŢI CIVILIZAŢI!!!