Faceți căutări pe acest blog

marți, 4 mai 2010

MARŞ, MĂ!

http://www.antena3.ro/sport/handbal/biletele-la-returul-finalei-oltchim-viborg-de-la-bucuresi537ti-s-au-epuizat_98379.html

Finalul ştirii e impresionant! Premierul Poc, ca miezul din dodoaşcă, al doilea sportiv al ţării, după Matelotu şef!
Marş mă, javrelor, jos labele de pe ce a mai rămas profi în ţara asta! Marş mă, pe patinoarele de plastic şi bazinele fantomă ale lu' Rizi-Piţi, Plăcintă şi cine dreaq o mai fi în spatele lor!
Marş mă, la scuipat seminţe pe stadioanele unde vă jucaţi voi de-a uite blatu' - nu e blatu', marş mă la Becali, la oi, că e bun când cotizează şi infractor când se brânzeşte tărâţa în el! Marş mă!
Marş mă, la unsul vostru pe Bucureşti, cu care aţi făcut blat ordinar, dom Doctor Oprescu, cu dinţi noi şi faţă de hienă, care apărea frumos pă teveu, cu şmenarul Mircea Sandu, să ne spuie cum o să avem noi ăl mai prima stadion din Europa! Sictir! Şi ce să facem cu el? Concerte pentru Guţă şi Salam, presupun, că, de jucat fotbal, demult nu se mai pune problema!
Ar trebui să fiţi obligaţi să staţi în faţa Polivalentei, să vă holbaţi la un ecran mic, alb-negru, la un televizor pe lămpi, închişi într-o cuşcă! Să vă vadă pulimea toată, cât de janici şi patetici sunteţi! Marş mă, cu priorităţile voastre de a va potoli eterna voastră foame dă bani şi dă prostit proşti!
Marş mă, voi, care, în materie de sport, sunteţi aşi la integrame şi barbut!
Visul meu ar fi ca, în ziua meciului, fetele alea, care sunt oricum de aur, chiar daca nu vor câştiga, visul meu, zic, ar fi  ca ele să zică aşa: NU VREM SĂ JUCĂM CU JEG ÎN SALA! AFARA!!!!
Deci, marş mă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Respectuos vă rog, postaţi în limitele bunei cuviinţe, bunului simţ şi a bunelor maniere. În caz contrar se impun măsuri punitive cum ar fi: VĂ IA MAMA DRACULUI DACĂ NU SUNTEŢI CIVILIZAŢI!!!